Tutaj przedstawię konstrukcję silników czterosuwowych:
Jest ona skoplikowana z racji wielu ruchomych elementów w głowicy.

przekroj4t

Cylinder w porównaniu do 2T jest zwykłą tuleją bez żadnych otworów.
Ale głowica jest znacznie ciekawsza. Posiada ona łańcuszek rozżądu który porusza wałkami z krzywkami, które zależnie od kątów zamykają i otwierają zawory.
Zawory mają założone sprężyny, które cofając je zamykając je. Wszystko skręcone jest stopami trzymającymi wałki rozżądu.


glowica4t
Dół silnika (korbowód, wał) jest taki sam jak w 2T. Nowe konstrukcje posiadają pompę oleju która rozprowadza olej po wszystkich ruchomych elementach. Co pomaga szczególnie w jeżdżeniu w górskim terenie, kiedy silnik znajduje się po różnym kątem i pracyje w różnych płaszczyznach.

Tu możesz przetłumaczyć stronę na dowolny język:


Przejdz do kolejnej strony 5

Strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12


Powórt na stronę główną

Licznik odwiedzin:
Darmowy licznik odwiedzin