Tutaj przedstawię konstrukcję silników
czterosuwowych:
Jest ona skoplikowana z racji wielu ruchomych elementów w
głowicy.
Cylinder w porównaniu do 2T jest zwykłą tuleją bez żadnych
otworów.
Ale głowica jest znacznie ciekawsza. Posiada ona łańcuszek rozżądu
który porusza wałkami z krzywkami, które zależnie
od
kątów zamykają i otwierają zawory.
Zawory mają założone sprężyny, które cofając je zamykając
je. Wszystko skręcone jest stopami trzymającymi wałki rozżądu.
Dół silnika (korbowód, wał) jest taki
sam jak w 2T. Nowe
konstrukcje posiadają pompę oleju która rozprowadza olej po
wszystkich ruchomych elementach. Co pomaga szczególnie w
jeżdżeniu w górskim terenie, kiedy silnik znajduje się po
różnym kątem i pracyje w różnych płaszczyznach.
Tu możesz przetłumaczyć stronę na dowolny język:
Przejdz do kolejnej
strony 5
Strona: 1 - 2 - 3
- 4
- 5 - 6 - 7
- 8 - 9 - 10
- 11 - 12
Powórt na
stronę główną
Licznik odwiedzin:
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL