Konstrukcja silnika 2T: jest to zanacznie prostrza
konstrukcja od silnika 4T głównie z racji mało
skomplikowanej głowicy.
A oto przekrój silnika dwusowowego zawiera on mało
elementów ruchomych.
Silniki 2t ze względu na wysokie prędkości obrotowe wału
muszą być częściej remontowane co nie oznacza, że są gorsze.
Widać na zdjęciu, że głowica nie jest bardzo skomplikowana posiada
wygrawerowane kanały którymi dostaje się miesznka i
centralny
otwór na świecę zapłonową.
Za to cylindry są znacznie bardziej skomplikowane z racji posiadania
kanałów któymi doprowadzana jest miesznanka oraz
kanałów wydechowych
Kształt okien umożliwia swobodną wymianę gazów,
dlatego ważne jest aby były dokładnie wykonane.
Dół silnika (korbowód, wał) są prawie takie same
jak w 4T.
Tu możesz przetłumaczyć stronę na dowolny język:
Przejdź do kolejnej
strony 3
Strona: 1 - 2 - 3
- 4 - 5 - 6
- 7 - 8 - 9
- 10 - 11 - 12
Powórt na
stronę główną
Licznik odwiedzin:
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL