Suzuki RM-Z 250:

RM-Z250 zawsze wyznaczał standard jako najlepszy w prowadzeniu 250 na torze. Teraz wersja 2020 zapewnia dużą moc użyteczną dzięki głowicy cylindrów z centralnym otworem. Silnik jest zasilany przez układ EFI z podwójnym wtryskiem i układ wydechowy zgodny z AMA, który pomaga zwiększyć osiągi w całym zakresie obrotów. Aluminiowa rama z podwójnymi ramionami i hydroformowany wahacz posiadają zawieszenie dostarczone przez KYB, które obejmuje widelec ze sprężyną śrubową i amortyzator z czterokierunkową regulacją siły tłumienia. Mocne hamulce i ergonomicznie ukształtowane nadwozie, które pomaga utrzymać kontrolę nad motocyklem, gdy RM-Z250 pokonuje tor wyścigowy.

suz

Tu możesz przetłumaczyć stronę na dowolny język:

Przejdź do kolejnej strony 9

Strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12

Powórt na stronę główną

Licznik odwiedzin:


Darmowy licznik odwiedzin